Yhdistys osana suurempaa kokonaisuutta

Yhdistyksemme on toiminut vuodesta 1974 lähtien. Se on yksi Kansallinen senioriliitto ry:n lähes 170 jäsenyhdistyksestä. Senioriliitto on eläkeläisten oikeuksia ajava kattojärjestö paikallisille Senioriyhdistyksille ja niiden muodostamille 15 alueelliselle Senioripiirille. Yhdessä alueemme viiden muun paikallisyhdistyksen kanssa muodostamme Lapin Kansallinen Senioripiiri ry:n.

Jäsenedut

Vuotuinen 15 euron jäsenmaksu oikeuttaa sinut osallistumaan kerhotoimintaan ja jäsentapahtumiin. Saat myös viisi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehti Patinan.

Jäsenenä voit myös osallistua jäsenhintaan erilaisiin retkiin ja matkoihin.

Haluatko jäseneksi?

Tule rohkeasti käymään tapaamisessamme tai ota yhteyttä keneen tahansa toimihenkilöömme. Voit myös jättää meille viestin sähköisesti: jorma.winter@outlook.com